13 Şubat 2014 Perşembe

BAHARLIK ELBİSE, ETEK DİKİŞİ

Bu yıl kış görmedik desek yeridir. Yurdumuzun doğusundaki kar kış haberlerini bazen imrenerek, bazen şükrederek izledik.Durum böyle olunca da Şubat ayında olmamıza rağmen içimden deli gibi baharlık tiril tiril elbiseler, etekler dikmek geliyor.Pazardan birkaç kumaş aldım dayanamayarak. İlk fırsatta dikilecekler;

1-Kahverengi dantel kumaştan BULUZ

2-Çİçek desenli kumaştan ELBİSE

3-Beyaz üzerine Lacivert desenli spor kumaştan KIZIMA ELBİSE

4-Bu yıl bol bol gördüğüm kırmızı desenli perdelik kumaştan MASA, SEHPA ÖRTÜSÜ.

Tabii bunlar şimdiki planlarım her an değişebilir. Kumaşlarım şimdi yıkandı, kuruyor. En kısa sürede paylaşacağım.

Ayrıca bugün nette gezinirken bir alışveriş sitesinde gördüğüm bu elbiseye bayıldım. Bu modelde boyu diz hizasında olabilir, yada aynen uzun da kalabilir bir elbise dikmeyi düşünüyorum. Belki leopara cesaret edemem ama çokkkkk beğendim.

Kumaşlarımın kuruduğunu görünce dayanamayıp hemen ekledim. Ütelenip , dikilmeyi bekliyorlar. Bu arada kumaşların tamamı 6 tl.ye alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder